Хммм, не мога да се похваля, че съм от най-активните блогъри, може би и затова на никой не му е направило впечатление, че съм отстъствала толкова дълго от виртуалното пространство.

И какво се случи през това време, което да си заслужава да се спомене?

Може би не съм се хвалила още тук (честно казано не помня) – но вече официално съм бакалавър. Взех си дългоочаквания държавен изпит почти отлично (но пак си е голям успех). Тези 4 години ме научиха на доста неща, въпреки че не мога да не отбележа големите пропуски на системата… но в крайна сметка при дадените условия от всеки си зависи какво ще вземе и ще постигне сам…

Другото нещо – пътувах до Виена по работа, с което си припомних добрите стари времена. Понякога не е чак толкова лошо човек да пътува сам. Чувството да останеш сам със себе си е страхотно. Откъсваш се от всичко тук, вкъщи и можеш спокойно да размишляваш над живота си. Е, чак дотам не стигнах този път…все пак пътуването беше по работа и дните минаха неусетно бързо. Поне успях да поема малка доза интересни места:

